another test

How to Increase SEO with Google+
If you’re like many people online, you have a love/hate relationship with Google+.
On one hand, you might not be a huge fan of the platform because it’s another social network to manage. On the flipside, Google is the top player in the search engine world. Any time you and your business can do something to get into Google’s good graces, it’s welcome.
It’s the latter that makes it so surprising that Google+ isn’t used as well loved as it should be by most businesses.
چگونه سئو را در گوگل پلاس افزایش دهیم
اگر شما هم مانند بسیاری از مردم از اینترنت استفاده می کنید در نتیجه از آن دسته هستید که یا گوگل پلاس را دوست دارید یا کلا از آن متنفرید.
از یک طرف ممکن است شما یک فن بزرگ از پلت فرم نباشید به خاطر اینکه آن یکی دیگر از شبکه های اجتماعی برای مدیریت می باشد. هر زمان که شما بتوانید در جهت شغل خود از طریق گوگل به نتایج چشمگیری دست یابید آن وقت است که باید به شما بگوییم خوش آمدید.
این باعث تعجب بسیاری است که از گوگل پلاس استفاده نشود زیرا از آن در بسیاری از کسب و کارها استفاده می شود.

Is Google+ Really Worth Your Time?
Believe it or not, as of December 2014, Google+ was ranked the third most popular social network in the world. However, a lot of the users aren’t active. But that doesn’t mean it’s not relevant, because its namesake has so much power over business’s success online.
آیا گوگل پلاس ارزش وقت شما را دارد؟
باور کنید یا خیر گوگل پلاس از تاریخ دسامبر 2014 میلادی رتبه سوم محبوب ترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته شده است. در عین حال بسیاری ازکاربران آن فعال نیستند. و این پیشرفت بی ارتباط با نامگذاری آن نیست که باعث موفقیتهای بسیاری در کسب و کارهای آنلاین می باشد.
Google owns Google+ so naturally it wants you to use the social network to expand your online presence.
Up until a few months ago, Google enticed content producers and business owners to use Google Authorship as a way to stand out in search results. It has since nixed that idea and now encourages websites to use Rich Snippets and Structured Data.
گوگل صاحب گوگل پلاس است در نتیجه از شما این انتظار می رود که حضور خود را در شبکه های اجتماعی به صورت آنلاین گسترش دهید. تا چند ماه قبل گوگل، تولید کنندگان محتوا و صاحبان مشاغل را به استفاده از گوگل تالیف بعنوان یک راهکار در برابر نتایج جستجو ترغیب کرد. از آن به بعد این عقیده در جهت ترغیب استفاده از وب سایتهای غنی و اطلاعات ساختاریافته رواج زیادی پیدا کرد.
There’s a lot to keep up with when it comes to Google, but no matter what you use, one thing is sure: Having a Google+ presence will boost your search engine rankings.
هنگامی که صحبت از نگهداری اطلاعات با حجم بسیار است حتما نام گوگل را خواهید شنید. این مهم نیست که از چه چیزی استفاده می کنید اما چیزی که مهم است داشتن یک گوگل پلاس برای افزایش رتبه بندی موتور جستجوی شماست.
Google Plus SEO Strategy
Here’s how to get your Google Plus presence up and running so that you can increase your spot in search results.
استراتژی سئو در گوگل پلاس
در اینجا به شما نکاتی را درباره اینکه چطور حضور گوگل پلاس را افزایش دهید به طوری که باعث افزایش هدفتان در نتایج جستجو باشد را یادآور می شویم.
1. Set up your profile
This might seem like a no-brainer, and it is. Creating your profile is the first step toward boosting your rankings.
Here’s why it’s worth mentioning though.
It’s not enough to just create your personal profile. You’ll also want to create a profile for your business. If you produce a lot of content – blogs, videos, or audio snippets – having both a personal and a business profile is an excellent idea.
1- پروفایل خود را دقیق تنظیم کنید
در ابتدا ممکن است بنظر ضروری نیاید اما مهم است. تشکیل یک پروفایل اولین قدم در جهت افزایش رتبه بندی شماست.
در اینجا به چند نکته مهم در مورد این قضیه می پردازیم
به ساختن پروفایل شخصی خود بسنده نکنید بلکه باید بخواهید که یک پروفایل کاری ایجاد کنید. اگر شما محتوای بسیار زیاد، ویدئو ها و وبلاگ و همچنین فایلهای صوتی زیاد داشته باشید و در عین حال علاوه بر پروفایل شخصی دارای پروفایل کاری باشید این بهترین ایده برای پیشرفت است.
2. Complete your profile.
Be warned – this will take some time. That’s because Google+ profiles are extensive. This profile is used for all Google products. It’s worth the effort.
Fill out both your personal and your business profile as thoroughly as possible. These pages will act as miniature websites online for your company and your personal presence, so they’re important to complete.
2- پروفایل خود را کامل کنید
آگاه باشید که پر کردن پروفایل زمان می برد و این به این دلیل است که پروفایل گوگل پلاس گسترده است. این پروفایل برای تمام محصولات گوگل استفاده می شود. پس ارزش وقت و تلاش را دارد.
تا جایی که امکانپذیر است هر دو پروفایل شخصی و کاری خود را پر کنید. این صفحات به عنوان وب سایت آنلاین مینیاتوری برای شرکت شما و شخص شما عمل می کند، بنابراین کامل کردن آنها بسیار مهم است.
3. Get active.
Start by creating segments or circles. Then, add people that are relevant to each one. You might have a customer circle, vendor circle, or industry circle.
Explore communities too. There are many active members of Google+ in smaller niche communities. Getting involved with these groups online could open up new doors for your business.
3- کوشا و فعال باشید
با ایجاد یک محفل و بخش آن را شروع کنید. سپس افرادی را که مرتبط هستند را به لیستتان اضافه کنید. شما ممکن است که یک بخش مشتری، بخش فروشنده و یا بخش صنعت داشته باشید.توصیه می شود در جوامع جستجو داشته باشید. بسیاری از افراد فعال گوگل پلاس در جوامعی کوچکتر هستند که ایجاد ارتباط با افراد آنلاین این گروهها می تواند دری جدید را بر روی کسب و کارتان بگشاید.
At the very least, post content on Google+ consistently. There’s a far greater potential for your content published on Google+ to appear in search engine results than content published on other social networks. That’s just the nature of the Google beast.
حداقل به طور پیوسته محتواهایی را به گوگل پلاس ارسال کنید. این کار باعث می شود پتانسیل بسیار بیشتری را برای نمایش بیشتر مطالب انتشار یافته در موتور جستجو نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی داشته باشید.این یکی از بهترین خصوصیت مختص به طبیعت گوگل است.
4. Add Google+ to Your Website.
Google wants to know that what you’re publishing is relevant, valuable, and interesting. Make it easier for your website visitors to share your posts on Google+ by adding a button to your website. Even though Google vehemently denies that the number of +1s correlate with a page’s ranking, other studies show the opposite.
Err on the side of caution and add the button to drive more +1s
4- گوگل پلاس را به وب سایت خود اضافه کنید
گوگل میخواهد بداند که آنچه شما در حال انتشار آن هستید با ارزش، جالب و مرتبط هست یا خیر. این باعث می شود که بازدیدکنندگانی که پستهای شما را در گوگل پلاس بازدید می کنند بتوانند بوسیله یک کلیک که در انتهای وب سایتتان است به لیست مخاطبان اضافه شوند.اگر چه گوگل این تعداد رتبه بندی با صفحات مرتبط را به شدت رد می کند.


Ready, Set, Start!
High search engine rankings are essential to your inbound marketing success. The sooner you set up your Google+ profile, the earlier Google can begin indexing you and your pages.
آماده شوید، گردآوری کنید و شروع کنید
رتبه بندی در موتورهای جستجوی با کیفیت امری بسیار ضروری و تاثیرگذار بر روی موفقیت بازاریابی شما دارد. پس دست بکار شوید و پروفایل خود را در گوگل پلاس راه اندازی کنید تا سریع تر بتوانید صفحات خودتان را ایندکس کنید.

For more tips to drive customers to your pages and boost your campaigns, download our free report called, “How to Run an Inbound Marketing Campaign.” In it, you’ll find similar tips that’ll put your brand front and center in customer’s minds.
جهت راهنمایی بیشتر به درایو مشتریان در صفحه خود بروید و در آنجا یک گزارش رایگان به نام ” چطور یک کمپین بازاریابی بین المللی را اجرا کنیم” در آن برای دانلود هست که با این کار می توانید نام و مرکز تجاری خود را برای همیشه در ذهن مشتری ماندگار کنید.
Hey, thanks for the info. Now what?
If you need any help with content creation, we have tons of free resources to get you over the hump. Please subscribe to this blog below to ensure that you never miss an article.
Have questions or comments? Please contact us by email or phone.
If you really enjoyed this post, please help us to spread the word by clicking one of the social media sharing buttons.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *